- Jesteś tu:
- Strona główna
Mam problem z połączeniem ze stroną banku. Co zrobić?
Przede wszystkim zalecamy wypełnianie wniosku kredytowego na laptopie lub komputerze stacjonarnym. Urządzenia mobilne mogą mieć problem ze stabilnym połączeniem internetowym.
Jeśli pomimo to masz problem techniczny możesz ponowić wniosek. Otwórz maila z potwierdzeniem zamówienia i kliknij w nim przycisk SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA. Dzięki temu wrócisz na ekran płatności i będziesz mógł ponownie przejść na stronę banku.
Jeżeli nadal będziesz miał problem napisz do nas na kontakt@zdroweimarkowe.pl lub zadzwoń: 798 741 815.
Czy muszę mieć konto w konkretnym banku?
Nie. Wybierając raty BNP Paribas lub Santander możesz mieć konto w dowolnym innym banku. Nie wpłynie to negatywnie na możliwość wypełnienia wniosku ani pozytywną decyzję kredytową.
Czy potrzebuję zaświadczeń lub innych dokumentów?
Nie, do wypełnienia wniosku potrzebny jest tylko dowód osobisty i podstawowe informacje o źródle dochodu. Np. przy umowie o pracę są to dane pracodawcy a przy emeryturze lub rencie numer świadczenia.
Ile trwa oczekiwanie na decyzję?
Wstępna decyzja jest wydawana jeszcze tego samego dnia. Po niej musisz jeszcze wykonać przelew na 1zł na konto banku w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. Wielu naszych klientów przechodzi cały proces w jeden dzień.